שימוש בבוטים לגיוס לידים לעסקים
בוטים- הכלי היעיל שיפתיע אתכם
בעידן האינטרנט והסלולר של היום, בו מתפתחת כל הזמן טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, גיוס לידים לעסקים היא שיטה נפוצה ופופולרית, המאפשרת לעסקים להרחיב את מעגל הלקוחות בצורה פשוטה ויעילה. אחת הדרכים הנפוצות כיום לאיסוף לידים, היא באמצעות בוטים ונציגים וירטואליים.
מה זה לידים?
לידים הם פרטי ההתקשרות של לקוחות פוטנציאליים – אנשים פרטיים, בעלי עסקים וכדומה, שמתעניינים במוצר או בשירות שמציע העסק. המידע כולל בדרך כלל את השם הפרטי, מספר הטלפון וכתובת האימייל. המטרה של בעלי העסקים היא להצליח להפוך את אותם לידים ללקוחות בפועל, ובכך להגדיל את שיעור המכירות ואת הרווחים הכספיים. לשם כך, מומלץ לגייס כמות גדולה של לידים ולפנות לציבור המתעניינים בצורה נבונה ומוצלחת.
מהם בוטים?
בוט הוא תוכנת מחשב המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת, שמיועדת לאסוף מידע על הלקוחות ולתקשר איתם באופן אוטומטי. זהו כלי שיווקי אפקטיבי ועוצמתי, שמצליח לתת לכל גולש מענה אישי המבוסס על למידת הצרכים הספציפיים שלו. פיתוח בוטים הוא תהליך מורכב, הנעשה על ידי חברות הייטק ומבוסס על תקשורת כתובה וממוחשבת.
הבוט הוא למעשה סוכן מכירות אוטומטי שעובד עבור העסק שלכם בכל ימות השבוע, 24 שעות ביממה ומספק את המענה הראשוני הבסיסי לציבור הלקוחות שמביעים התעניינות. את הבוטים אפשר להפעיל בדפים עסקיים בפייסבוק, באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות ועוד.
אוטומציה שיווקית 24/7
השימוש בבוטים נעשה כחלק מהמגמה של אוטומציה שיווקית – עסקית. כלומר, האפשרות לבצע פעולות שיווקיות באופן חוזר ונשנה באמצעות רובוטים ממוחשבים ותהליכים אוטומטיים המחליפים את בני האדם. מלבד איסוף לידים לעסקים לבוטים יש שימושים חיוניים נוספים, למשל מסירת פרטים ומידע, הזמנת מוצרים, קביעת פגישות וכדומה. לכן, כשמחליטים לשלב בוטים בתהליכים העסקיים, צריך להגדיר בצורה מדויקת את המטרות שעליו להגשים כך שחברת הייטק תוכל לאפיין ולפתח אותו בצורה הנכונה והיעילה ביותר.
מהם היתרונות העיקריים של בוטים לעסקים?
הבוטים מספקים שירות לקוחות ללא הפסקה, בכל שעה ביום או בלילה. דרך התקשורת באמצעות בוטים היא פשוטה ויעילה, הם לוקחים חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק והמכירות של העסק ומוכחים ככלי שמעלה במידה רבה את כמות הלקוחות המרוצים מהשירות שניתן להם.
השימוש בבוטים יכול לחסוך לעסק השקעת משאבים יקרים של כוח אדם, זמן וכסף רב.
אופן השימוש בבוטים הוא נוח, מיידי ולא כרוך בהתקנה או הורדה של אפליקציות.
הבוטים אוספים עבור העסק לידים מדויקים ומניעים את הגולשים לפעולה, אם זה בדף הפייסבוק או באתר האינטרנט העסקי. באמצעות השימוש בהם ניתן ליצור רשימת תפוצה עסקית ממוקדת ונרחבת וכן לתקשר באופן מוצלח עם כמות רבה יותר של לקוחות פוטנציאליים.
את שיחות המכירה שעורכים הרובוטים עם הגולשים ניתן לתעד באופן מלא ומדויק, להשתמש בהם בצורה נבונה ולהעלות את אחוזי המכירה במידה ניכרת.