מה זה zapier ואיך זה יכול לתרום לעבודה שלי
זאפייר, באנגלית ZAPIER, הוא כלי אינטגרציה מתקדם שיעזור לכם לנהל ביעילות ובנוחות את תהליכי האוטומציה בעסק או בארגון. במציאות העסקית של היום, כל ארגון חייב לשפר ולייעל את השירות שלו על מנת להצליח, וכדי להיות זמינים ללקוחות ולספק עבורם מענה מהיר, בזמן סביר, נדרשים פתרונות וכלי אוטומציה המעניקים אפשרות לשוחח ולטפל בלקוחות גם מעבר לשעות הפעילות הרגילות בעסק הפיזי.
כיום, יש בשוק פתרונות שונים לאוטומציה עסקית, מרביתם מספקים מענה נקודתי בלבד, ללא אפשרות לאינטגרציה של המידע בין פלטפורמות שונות. זאפייר הוא אחד מכלי האוטומציה המתקדמים והאיכותיים ביותר בשוק, המערכת מאפשרת חיבור בין שירותים ואפליקציות שונים באמצעות הגדרת טריגר ופעולה/ות, ללא צורך בכתיבת קוד ובאופן אוטומטי לחלוטין.
רקע כללי על זאפייר
חברת ZAPIER נוסדה ב-2011 על ידי שלושה יזמים חברים, בוגרי קולג' שהתמחו בבניית אתרי אינטרנט. הניסיון המקצועי שלהם הוביל אותם להקים את החברה על מנת לפתח פלטפורמה המנגישה את תחום ההתממשקות בין שירותים דיגיטליים שונים.
כיום, המערכת של זאפייר תומכת במאות יישומים ובאלפי אפליקציות במרחב הדיגיטלי. למעשה, המערכת מציעה את התמיכה הרחבה ביותר באפליקציות ושירותים שונים, בהשוואה למתחרים המציעים תמיכה מוגבלת ביישומים ושירותים.
המערכת המתקדמת של זאפייר מהווה פתרון מושלם לאוטומציה עסקית, היא מבוססת על מערך חוקים של טריגר ותגובה. לכן, בכל פעם שמופעל טריגר מסוים קורית תגובה, לדוגמה:
- פניה של לקוח באתר העסקי או במדיה החברית יוצרת תגובה – מענה אוטומטי ללקוח, וכך הלקוח זוכה לשירות גם מעבר לשעות הפעילות הרגילות.
- לקוח משאיר פרטים ליצירת קשר באתר או בדף נחיתה, ובתגובה פרטיו מועברים אוטומטית למאגר הלקוחות, למשל תוכנת CRM, וצוות המכירות מקבל התראה ויכול לבדוק את הפנייה של הלקוח ולטפל בו.
- פניית לקוח לחברת הייטק בנוגע לתוכנה שלו, ובתגובה המערכת יוצרת משימה לצוות הפיתוח. אפשר להגדיר תגובה גם לדוחות המופקים מכלי מעקב המוטמעים בחברת ההייטק.
- הפקת חשבונית מס קבלה לאחר רכישת מוצר או הזמנת שירות באתר או באפליקציה.
בעזרת כלי אינטגרציה עסקית כמו זאפייר, ניתן לפתור בעיות שונות בארגון, לספק שירות זמין וטוב יותר ללקוחות, לייעל תהליכים פנים וחוץ ארגוניים, לשפר ביצועים, לחסוך זמן, עלויות ומשאבים ועוד.
זאפייר בעולם ההייטק
למערכת המתקדמת של ZAPIER יש יתרונות רבים ומשמעותיים, לכן היא נחשבת לפתרון המועדף בעולם ההייטק. חברות הייטק וסטארט אפים משתמשים בזאפייר באופן יומיומי ושוטף כדי לחסוך זמן, לשפר ולייעל את העבודה, לייצר רשימות באופן אוטומטי, להגדיר משימות לצוותים השונים ועוד.
כדאי לדעת שזאפייר מתאימה מאוד ולמשימות ולסגנון העבודה בתעשייה עתירת הידע. המערכת מציעה כלים איכותיים לצורך עבודה בהייטק כמו ניהול משימות, שליחה אוטומטית של מיילים, הצעות מחיר, חשבוניות, סקרי שביעות רצון ועוד. בנוסף, המערכת תומכת בלידים המגיעים מקמפיינים ופלטפורמות שונות בדיגיטל, והלידים החשובים נשמרים אוטומטית ב-CRM או כרשימה בגוגל דוקס.